Mala hadanka...

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Únor 28 12:04:10 CET 2012

No, to hřeje každý indukční motor (z principu). Tady je zajímavé to jeho
spojení s trafem, neznal jsem to (nebo znal, ale kvůli mírně odtažitému
vztahu k této technice v její době - jak píšu níže - jsem si to neuložil
do paměti a zapomněl...).

Obvodovým šetřením vynikaly jiné stroje, zmiňovaný Grundig mezi ně
rozhodně nepatří.

---
Jirka