Kde sehnat tranzistor 2SJ598 nebo jeho nahradu?

Stanislav Jurnečka sjurnecka na volny.cz
Úterý Únor 28 11:02:45 CET 2012

Dekuji za radu. Monitor bezel v nepretrzitem provozu, nikdy se nevypinal,
pouze usinal. Dnes rano, dle slov uzivatele, se jej snazil probudit, na
displeji asi 5 vterin problikavaly bile linky a z monitoru se začoudilo. Tak
to vypnul. Na desce je videt, a citit:-), ohorely kuprexkart, pod
tranzistorem. Jiny, okem viditelny problém tam není. Zkusim vymenit ten
tranzistor a uvidíme jestli shori znovu.

Standa