mezi zidli a klavesnici

Milan B. milan na bastl.sk
Úterý Únor 28 01:50:45 CET 2012


On 28.2.2012 1:00, Ales Prochaska wrote:
> A to je prave ono :-) Zabyvejme se tim, kdo co jak proc a kde vola, v
> v jake delce a jake flagy pri tom nastavuje ci nenastavuje. Obetujme
> dve tri probdele noci abychom usetrili sto mikrosekund behu programu.
> Zabyvejme se stale dokola tim, jestli funkce vraci struct nebo pointer
> na struct a jeste u toho resme, jestli ten pointer vede do jejiho
> vlastniho stacku nebo na statickou pamet jineho modulu nebo jestli
> musime pamet po pouziti dealokovat. Casu je dost a je levny, tak proc
> si ten luxus nedoprat :-)
Takze radsej vymyslajme, ako odrbat alebio vypnut vselijake ochrany a 
runtime kontroly, aby program bezal o trochu rychlejsie...ved raketove 
nosice a satelity su lacne, tak preco si ten luxus nedopriat.

Specialne pre vas: http://en.wikipedia.org/wiki/Cluster_%28spacecraft%29

Obzvlast ta ukazka kodu na  zaver - Ed Post mal pravdu, ked povedal, ze 
pravy programator dokaze pisat FORTRANovske propgramy v akomkolvek jazyku.

-m-



> Ales Prochaska
>
>> Tak komu to vadi, muze pouzivat C# a .NET, kde nejen, ze existuje typ
>> bool, ale je to dokonce trida, je to uzasne slozite a zabezpecene,
>> trosku to kazi fakt, ze pro vyhodnoceni jestli je promenna true nebo
>> false je potreba predpokladam volani predku do 10. kolena a tisice
>> instrukci.... Zatimco pro vyhodnoceni jestli je cokoli nula nebo nenula
>> staci jedna instrukce...
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



Další informace o konferenci Hw-list