mezi zidli a klavesnici

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pondělí Únor 27 23:52:10 CET 2012

    skpz
    movlw A,xyz
(Doufam ze je to dobre, uz jsem dlouhu v asm nedelal.)

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, February 27, 2012 10:40 PM
Subject: Re: mezi zidli a klavesnici

Kvalita navrhu (nech to znamena cokolvek) je len jednym z faktorov pre
rozsirenie akehokolvek produktu ci javu; a ukazuje sa, ze v drvivej vacsine
pripadov nie je dominantny. Zial.

Za mnohe len jeden ziarivy kontrapriklad z nasho oboru: 8086. Mizerny navrh,
a sialeny uspech.

wek

PS. Chcel som napisat "PIC" v nadeji, ze sa trocha sceri pokojna hladina
hw-listu zdravym flame-war-ikom, ale potom som si to rozmylel... ;-)