mezi zidli a klavesnici

Pondělí Únor 27 21:54:29 CET 2012

Tak komu to vadi, muze pouzivat C# a .NET, kde nejen, ze existuje typ
bool, ale je to dokonce trida, je to uzasne slozite a zabezpecene,
trosku to kazi fakt, ze pro vyhodnoceni jestli je promenna true nebo
false je potreba predpokladam volani predku do 10. kolena a tisice
instrukci.... Zatimco pro vyhodnoceni jestli je cokoli nula nebo nenula
staci jedna instrukce...