OT: jazyky a konicky; was: Philips tyčový mixer - rozborka

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Únor 27 20:54:40 CET 2012

Zdravim,
  co ja si pamatuji z madarstiny, je, ze mnozne cislo je (alespon v urcitem
pripade, nevim, zda vzdy) pripona -ek. Takze treba slovo "filmek" neznamena
"kratky film", ale "filmy" :-).
    Zdravi Pavel