FTP klient

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Únor 27 16:56:23 CET 2012

Zdravím,
  na tom není ale vůůůůůůůbec nic divného. Příkaz "literal" vezme následující
parametry a pošle je slovo od slova serveru. Sám je ale nijak neintermpretuje.
Server pochopí a přepne se do pasivního režimu, ale KLIENT NE, protože to
neumí a příkaz literal je pro něj prostě bypass. Takže následný GET zkusí
poslat PORT (neboť o žádném pasivním módu nic, ale naprosto nic neví) a server
se nestačí divit, jaký idiot to s ním komunikuje :-).
  Mimochodem, v Unixové verzi ftp se příkaz s tímtéž účelem jmenuje site. To
je podle mne podstatně logičtější než ten "literal".
  Zdraví Pavel