mezi zidli a klavesnici

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Únor 27 13:50:57 CET 2012

Ano, koukam, ze jsem poslal rozhrabanou verzi, tam samozrejme melo byt (a
bylo, lec nechodilo):

if ((counter >= 0) && (counter < LIMIT1))       { return 1; }
if ((counter >= LIMIT1) && (counter < LIMIT2))  { return 2; }
if ((counter >= LIMIT2)) { return 3; }

Ale ono to nechodilo, ani kdyz to melo vracet ve vsech pripadech 1, mozna je
ten preklep nebo prehlednuti v necem jinem.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Dušan Slavětínský" <dslav3 na treeinfo.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, February 27, 2012 1:35 PM
Subject: RE: mezi zidli a klavesnici

Při přeletění kodu mi do oka padlo toto:

    if ((counter >= 0) && (counter < LIMIT1))       { return 1; }
//  1PPM kratsi nez limit, rozsvit vsechno
    if ((counter >= LIMIT1) && (counter < LIMIT2))  { return 1; }
//  2PPM mezi limitama, rozsvit jen bliky a pozicky
    if ((counter >= LIMIT2))                        { return 1; }
//  3PPM dlouhe, zhasni vsechno

Funkce vrací vždy 1.

DS