moderni rozborka - was: Re: Pitva Atari 800XL

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Pondělí Únor 27 11:37:23 CET 2012

Pouzivam brnkatko/trsatko na gitaru. Su rozne hrubky/tvrdosti. Hram na
gitare, takze mam doma dost
V nejakom mobil shope som to videl dokonca predavat ako spesl tool za
patricne upravenu cenu. :-)