mezi zidli a klavesnici

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Únor 27 10:34:20 CET 2012

2012/2/27 Milan B. <milan na bastl.sk>:
> On 26.2.2012 22:04, Ales Prochaska wrote:
>
> Ale cele tieto diskuzie su uplne o nicom. To je ako keby nejaky murar
> tvrdil, ze stenu postavil krivo lebo ma kelnu s cervenou ruckou a nie s
> modrou. Ak nejaky "programator" ma problem napisat spravne program len
> preto, ze nejaky jazyk ma take alebo onake vlastnosti, tak by mal - podobne
> ako murar, ktory si kelnou vybije oko trikrat za den - porozmyslat o inej
> kariere.
>

> -m-

No k vseobecnej radosti velkej vacsiny tunajsieho osadenstva som
urobil davnejsie sebareflexiu a skusal zmenit svoju nadejnu karieru.
Zodpovedne mozem prehlasit, ze o elektronike nic neviem, o emc len
tliacham a programovat jednocipy som uz neprogramoval tak 10 rokov...
Takze suma sumarum, neviem vobec nic a navyse si ani moc neverim...

Zial dopadlo to tak, ze som zistil, ze v dnesnej dobe je problem aj
zmenit karieru. Ono ked poslete svoje CV na netechnicku poziciu, tak
vsetci krutia hlavami, ci ste normalny... A tak mi neostane nic ine,
len stavat krive mury a kelnou si vybit oko tri krat za den. :)))

A.