mezi zidli a klavesnici

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Únor 27 09:07:25 CET 2012

No tak na dovolenou do Chorvatska se take da jit pesky...

Stejne tak s tou lzici - pokud ma ta lzice uvolnene drzatko tak problem
zrejme nebude v tom zednikovi - proste bude radeji delat s tou co
nevypadava (pokud tedy neni SM zalozen).

Ja uz to tu nekolikrat psal - pokud pracujete temer vyhradne s jednim
jazykem (a nejlepe kazdy den) tak vam nebude vadit v podstate libovolna
syntaxe (ostatne psalo se i ve strojaku a asm). Problem aspon u me
nastal v okamziku kdy jsem zacal pouzivat vicemene nahodile vice
naprosto odlisnych jazyku (Pascal, VB, PowerBuilder, FoxPro, PHP a z
donuceni Java) - zvlast kdyz jsem byl nucen je pouzivat nahodile podle
toho pro koho se zrovna psalo.
Mohu zodpovedne prohlasit, ze vetsinu syntaxe si nejsem schopen
zapamatovat - pokazde kdyz k necemu sednu tak musim otvirat helpy i na
trivialni veci. Z tohoto duvodu je pro mne Cckova syntaxe opravdu
neprustrelna - proto i ten odpor k Jave.

RV