Obchody s elektrosoucastkami v Japonku

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Pátek Únor 24 20:31:06 CET 2012

juuu uz sa tesim ked pojdem naspat do Japonska, uz sa nebudem tesit len
na sushi pod vlakovou stanicou v Kyoto :-P Letenky su tam pomaly
lacnejsie ako v ramci Europy, urcite to stoji za to.
Po pozreti tohoto videa sa mi vybavil modry slon v Bratislave. Vsade
napisane nechytat inak dojdes o ruku, roztrhane katalogy, nic tam
nemaju, ten mrzuty pan vychrstne suciastky na stol a hned krici na
dalsieho "pytajte si", ten mlady tenky pan ktory po vypocuti si priania
zakaznika musi obist cely obchod aby sa dostal do skladu, potom kludnym
tempom dojde zase naspat ako keby ho to bavilo. Kym clovek stoji v rade
vidi ako prejde okolo aspon 7 krat. Chjo..... :-)