OT: Strašidla v ATLASu

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Únor 24 08:14:08 CET 2012

Zdravim,
  tak tomu se rika zobecneni :-).

  Mimochodem, kdyz uz je patek, pridam jeden vtip prave na toto tema:

Ve vysokohorskem hotelu se sesli na dovolene novinar, matematik a fyzik.
Pozoruji krajinu, kdyz v tom pred okny hotelu prebehne bily kamzik.
Novinar se chopi pera a rika kolegum: "Uzasne! Ziji zde bili kamzici! O tom
napisu reportaz".
Matematik se na nej karave podiva a rika mu: "Pane kolego, nemel byste
publikovat takove vagni a nepodlozene informace. Kdyz uz, tak napiste:
Zije zde nejmene jeden bily kamzik".
Ale do debaty se vlozi fyzik a rika: "Tak tohle neni o moc lepsi. O povaze
zkoumaneho subjektu preci mame jen velice povrchni a neuplne informace.
Napiste: Zije zde nejmene jeden kamzik, ktery je z nejmene jedne strany tela
bily".

Zdravi Pavel