OT: Strašidla v ATLASu

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Čtvrtek Únor 23 22:14:30 CET 2012

je pravda ze hala Atlasu (zmesti sa tam 12 poschodovy barak) bola
budovana zhora, ako keby sa staval dome od strechy. Visela na ocelovych
lanach az kym sa nedokopali na spodok a nevybudovali mury.
Ak by to boli nejake mikrovibracie pochadzajuce z geologickych pohybov
malo by to byt pozorovatelne aj inde. Toto sa ale deje len v Atlase.