Detektor pritomnosti osoby pred zarizenim?

Slavomir Tomascik hw_tomascik na credit.t-com.sk
Čtvrtek Únor 23 21:46:40 CET 2012

Ako to vyriesili v tom termostate sa mozete pozriet:
http://www.sparkfun.com/tutorials/334
Bud podla ich vzoru tam skusit dat PIR senzor, alebo ako uz
niekto radil, IR zavoru (proximity senzor) s dosahom az 1,5m. U
toho IR moze byt problem so sirkou zaberu.
PIR napr.:
http://sk.farnell.com/murata/irs-a200st01-r1/sensor-pir-smd-dual/dp/1777662

http://sk.farnell.com/murata/irs-b340st02/sensor-pir-smd-quad-4-7x4-7x2-4/dp/1849540
- chce to dobre pozriet datasheet, ale myslim, ze ani
nepotrebuju extra sosovku
alebo http://www.sparkfun.com/products/9587
IR napr.: http://www.sparkfun.com/products/8958

Slavo T.