Zajimava deska na domaci server

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Únor 23 21:25:04 CET 2012

Ono je ale strasny rozdil mezi MB do PCcek a do serveru. To se proste
neda vysvetlit - ta propustnost tech desek, hlidani sebe sama a ta
vzdalena sprava to je proste luxusni.

Ja tu mam Dell PowerEdge 830 - coz je starsi server tower - jen jsem do
nej koupil lepsi CPU nez je originalne montovany (Intel D 930 misto 820)
a 2GB RAMku - bezi na tom ve VMware dva linuxove servery a kazdej ma
lepsi propustnost nez muj stavajici server s Atomem D410 a PCI
intelackou sitovkou.

Nakonec ho se slzou oku nepouziju protoze to basti 90W coz je sice na
server celkem malo, ale na me co to ma jen tak pro zabavu moc.

Kdyby ho nekdo chtel tak ho pustim do sveta v podstate zadarmo - jen za
cenu toho noveho procaku a RAM co jsem kupoval (k tomu dam zalozni MB,
puvodni CPU a zdroj).

S pozdravem
Radek Vicek