Zajimava deska na domaci server

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Únor 23 21:12:18 CET 2012

Jojo, je to Zacate, ta grafika je zbytečná, ale stejně udávají 18W spotřebu,
tak to není takový zlo. Předtím jsem měl Intel D510 a tam mě štvalo, že má
jenom dva SATA porty. Ale aspoň měla miniPCIe, takže tam šlo nacpat wifi.
On ten jeden slot téměř vždycky stačí a zvlášť, když ta deska má 2xLAN, ale
pak si člověk vzpomene, že by tam rád ještě něco a zkončil. Navíc třeba
najít miniPCIe wifi kartu, která je ochotná běžet v master mode a nepadat
byl skoro nadlidský kousek. Nakonec se i pro PCI osvědčily Atherosy, cokoliv
jinýho dělá akorát problémy.