Dnesni PC - maly prikon a slusny vykon?

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Čtvrtek Únor 23 20:38:46 CET 2012

COMy a myslim i LPT se dela do PCI a PCIe. Moxa a Advantech.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, February 23, 2012 8:35 PM
Subject: Re: Dnesni PC - maly prikon a slusny vykon?

23.2.2012, 20:11:33

Vykon dnesnich sestav najdete na webu snadno, vykon toho sveho
veterana si holt budete muset odmerit sam.
Jinak PIV byly zname opekace topinek, prakticky jakykoliv dnesni
plnohodnotny CPU je vyrazne vykonejsi a uspornejsi. Na vetsinu veci
staci integrovana grafika, dnes treba uz i v CPU.
Problem je s temi porty, jeden COM je celkem beznej, COM + LPT asi
taky, ale 2 x COM v mainstreamu uz davno ne. Sice takove desky jsou,
viz sousedni vlakno, ale asi za trochu jine ceny.
Kouknete treba
http://extrahardware.cnews.cz/recenze-intel-celeron-g530-sandy-bridge-test
k tomu MB dle vasich preferenci a je hotovo.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz