Neutrina asi vyresena

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Únor 23 14:49:40 CET 2012

No ja mam novsi farebny Cx. 2-3m vidim v prirode uplne bezne, aj v
aute za celnym sklom pri vhodnej orientacii cesty. EGNOS druzice su
geostacionarne, ked ich navigator vidi, pouzije data z nich na
korekciu GPS druzic. Pri korigovanej GPS druzici potom pise "D".
Nedopatral som sa, ci povodne eTrexy mali ine chipsety, ako serie Cx
(HCx maju ine oproti Cx, to som nasiel). V tom by mohol byt rozdiel.
Samozrejme nemam nic proti Glonasu :-)

miro