Neutrina asi vyresena

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Únor 23 13:54:38 CET 2012

Ano, mel jsem dlouha leta eTrex Vista s WAASem (jeste ten cernobily) a take jsem na nem 2m nekolikrat v zivote videl (zpravidla na padaku pri vhodne konstelaci druzic). Normalne ale jel s presnosti ve meste tak kolem 8m a ve volne prirode tak kolem 5m.
U tohoto (o vic jak 10 let novejsiho) modelu se ovsem ve volne prirode po vetsinu doby pohybujete kolem tech 3m a ve meste to obcas stoupne k 5, nekdy i tem 8m, ale to opravdu velmi vyjimecne.
Navic cas tepleho startu systemu je defakto shodny s dobou bootovani samotneho pristroje, takze v okamziku, kdy se na displeji objevi normalni "obrazovka" (dojede sekvence bootovacich obrazovek), tak uz jsou druzice zkorelovane.

Jakub Serych

P.S. Pro Pavla Trollera: Ted uz bych stevardovi v letadle na agresivni otazku: "Isn't that GPS?!?!?!" dal klidnou odpoved: "No, it's Glonas". Docela by me zajimalo, co by na to rikal.
:-))))