Re: Detektor pritomnosti osoby pred zarizenim?

JB asrock70 na seznam.cz
Čtvrtek Únor 23 11:59:34 CET 2012

Ze bychom prestaveli fabruku :-), ja prisel s napadem vyuzit info od PIR cidel alarmu,ktere tam jsou a neproslo ani to , proste ta informace neni dospupna v miste instalace.

Nejake svetelne cidlo nas take napadlo,ale nevim jak daleco to je pouzitelne, znate to rok to ladite a stejne vyladite prd.
Kamera, pouzity proceror ma rozhrani na kameru, ale kamera se tam uz proste nevejde a je to uz trochu overkill.
J.