Detektor pritomnosti osoby pred zarizenim?

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Čtvrtek Únor 23 11:57:51 CET 2012

Detekce s definovanou účinností, asi je v podstatě jedno co způsobí
zapnutí displeje, ale asi by to zapnutí mělo být ohraničeno vzdáleností.
Napadá mně nějaký způsob VF detekce, ale hodně to taky záleží na
umístění těch panelů.
S pozdravem,
Miloš Dašek