Neutrina asi vyresena

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Čtvrtek Únor 23 07:52:22 CET 2012

Realita je samozřejmě zcela jiná. Nadsvětelných neutrin se chytili
vojáci, začali je zkoumat a objevili velmi, ale opravdu velmi zajímavé
věci. Tajní agenti, kteří mají za úkol krytí nově odstartovaného
projektu Manhattan II, pronikli do CERNu a nahradili původní optický patch
kabel jiným, dvacetimetrovým, který vypadá, jakoby jej "francouzský
dělník" smotal do chuchvalce a byl líný rozmotávat. Pak už jen zbývalo
na problém jemně a nenápadně upozornit a mají objev sami pro sebe a
své ďábelské záměry.

Aleš Procháska

> Puvodni  zprava "RE: Neutrina asi vyresena" od "hw na itherm.cz
> (hw-list na list.hw.cz)" z 22. února 2012,
> 23:54:15,
> msgid:28Mj05KMMQ8Q.8RvB8kRg na smtp.itherm.cz (738 bajtu):

hic>> http://polach.blog.idnes.cz/c/247740/Exkluzivne-Nadsvetelna-neutrina-zrejme-prece-jenom-neexistuji.html

hic>> Předpokládám, že od Balua uvidíme nějaké podrobnosti následované nadávkami
hic>> na francůzske robotníky...