Tecsun PL-660

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Únor 23 00:42:40 CET 2012

Jo a vycetl jsem to na strane 42 dole
(http://www.radioscanner.ru/forum/topic42851-42.html), doplneny je rezistor
100k pro svod statiky (nevim, zda se mi to malo, ale to chce asi vyzkoust).

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, February 23, 2012 12:39 AM
Subject: Re: Tecsun PL-660

Tak jestli dobre vidim, tak tady
http://files.radioscanner.ru/uploader/2011/img0122a.jpg je nacrt vstupniho
dilu cinske verze vlevo a ruske (mozna upravene, natolik jsem to forum zase
nelouskal). Na te cinske je videt, ze pri pripojeni externi anteny dojde k
odpojeni nejen prutu, ale i ochran, na te ruske je to predratovane tak, aby
se prepojovala skutecne jen antena.

Jak jsem koukal, dost ho lidi chvali - ale bohuzel presne do te doby, nez
pripoji externi antenu, ten vstupni FET je tam pak opravdu dost "na rane".

Dalsi varianta je pripojit ty ochranne diody na tu externi antenu, pokud by
se nekomu nechtelo vrtat v radiu, ale sance, ze si odsmazite vstup pri
zasunovani konektoru je porad nenulova, osobne bych to rozebral, odpajel
plechove stinici kryty (ktere tam pry jsou) a predratoval, samozrejme se pri
prepojovani chovat tak, aby mi ten FET neumrel pod rukama, tedy jako prvni
krok ten vstup uzemnit (a po dokonceni praci zase odzemnit, samozrejme, ale
to uz bude mit chraneny vstup).

Pavel Kutina