Google Doodle (Google logo)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Únor 22 18:29:13 CET 2012

Moj tip je, ze Dano pravdepodobne v mladosti cital knihu Tomasa Borca Dobry
den, pan Ampere - tam bola prave nejako takto v literarnej podobe popisana
scena, ako Hertz s asistentom skumal vlastnosti elektromagnetickych vln.

Mimochodom, ak je uz rec o grafickej podobe "google", je zaujimave si
pozriet povod toho mena http://en.wikipedia.org/wiki/Googol - pamatnici si
urcite hned spomenu na starsie podoby toho mena/loga.

Je tiez zaujimave sa pokusit guglit "legalne" anglicke slovo goggle.

(S dvomi l podobne slovo nepoznam ;-) )

wek