RE: RS485 v kabelove rozvodne

JB asrock70 na seznam.cz
Středa Únor 22 18:27:04 CET 2012

Ja bych tu RS-485 az tak nezatracoval, pocital jste nekdy energeticke naklady na preneseny bit u ethernetu a RS485, je to nebe a dudy tedy u ethernetu je to o mnohto radu vice. Mimochodem kdesi jsem cetl, ze ethernetove pripojky zbytecne sezerou vice nez se vubec prosviti.
Osobne vidim jako nejpodstatnejsi problem (z hlediska rozsireni na trhu) RS485 obsenci vysich vrstev komunikacniho protokolu.
Ale z obchodniho hlediska to chapu , je lepsi prodavat drazsi a mene problemove zarizeni.

J.