RS485 v kabelove rozvodne

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Středa Únor 22 14:56:52 CET 2012

V inom prispevku som spominal nieco, co ma tiez prekvapilo vzhladom
na zazitu prax. Este jeden dobry dokument:

http://www.analog.com/static/imported-files/application_notes/AN-960.pdf
"... RS-485 links are a little more complicated because of the fact that
they have two signal wires that share a termination as well as a *ground
return path*."

Vzhladom na moju dlzku praxe oproti dlhorocnym praktikantom sa ale
nemienim priet, len to mam akosi na vedomi pre pripad, ze by som
nieco navrhoval :-)

Lubos