Re: Google Doodle (Google logo)

JB asrock70 na seznam.cz
Středa Únor 22 13:59:40 CET 2012

Dale tam najdete stilizovane oblouky  pismen G (modra), ocek spodni cervena a horni zluta opet spogni oblouk g v modre, zelene uzke evokuje L a konci to spodnim obloukem od e.
S tim, ze ma jit o sinusovku prisli nekteri diskutujici ja bych v tom spise hledal stilizaci obecne vlny ci spise vlneni.

Mimochodem na stilizaci logotypu existuje celkem slusna matematicka alchymie

J.