Jak zbastlit antenu k autoradiu

Jiří Němeček jirry na centrum.cz
Středa Únor 22 11:06:20 CET 2012

Já jsem nakonec rozebral rádio a na čelní panel jsem vyvedl samici Jack
3,5 s rozpínacími kontakty. Na DPS jsem přerušil spoje mezi tunerem a
koncovým NF zesilovačem, po zasunutí konektoru se tedy odpojí tuner a
připojí vnější zdroj.

Pak jsem vzal sluchátka k mobilu, která mají mikrofon, pecky do uší jsem
nahradil taky Jackem 3,5 samcem a po vzájemném propojení to jednak
přehrává vše co umí mobil, ale taky to funguje jako jednoduché
handsfree. Navíc mobil má v sobě taky rádio, takže odpojení tuneru
původního rádia nevadí.

No, má to ale kabel.

Jirka