wetting current

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Středa Únor 22 11:05:01 CET 2012

Snad ano, ale prave proto je to bezne resene pindiodami. A v pripade
prepinani prijimacich anten se primo nabizi uzit jina rele nez pro vysilaci
anteny. JM
P.S. Pekny priklad, jak realne soucastky nejsou idealni komponenty z
hlediska pozadovanych vlastnosti.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Vojtěch Bubník
Sent: Wednesday, February 22, 2012 10:33 AM
To: HW-news
Subject: Re: RE: wetting current

> Nevim o mnoha aplikacich, kde by se to resilo, protoze pro signalove
> aplikace se pouzivaji rele, ktere timto netrpi. A ve vykonovych
> aplikacich se nemuzi resit male proudy. JM

V KV transceiverech relátko příjem / vysílání. Při vysílání musí snést velký
proud, při příjmu nesmí mít příliš velký odpor.

Myslím že jsem viděl dokonce i nějaké zapojení na přepínání přijímacích KV
antén, přez relátka byl pouštěn malý stejnosměrný proud. Nepamatuji si proč
byly použity tyhle relátka, možná kvůli parazitním kapacitám mezi kontakty.

Vojta Bubník