Re: RE: wetting current

Vojtěch Bubník bubnikv na seznam.cz
Středa Únor 22 10:32:50 CET 2012

> Nevim o mnoha aplikacich, kde by se to resilo,
> protoze pro signalove aplikace se pouzivaji rele, ktere timto netrpi. A ve
> vykonovych aplikacich se nemuzi resit male proudy. JM

V KV transceiverech relátko příjem / vysílání. Při vysílání musí snést velký proud, při příjmu nesmí mít příliš velký odpor.

Myslím že jsem viděl dokonce i nějaké zapojení na přepínání přijímacích KV antén, přez relátka byl pouštěn malý stejnosměrný proud. Nepamatuji si proč byly použity tyhle relátka, možná kvůli parazitním kapacitám mezi kontakty.

Vojta Bubník