Re: Rychlý převodník 0-60mV / 0-10V

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Únor 21 21:54:51 CET 2012

 21.2.2012, 21:48:19

No, s tou konstantou opatrne. V realu neni, diky principu neurcitosti
konstantni ani nulova funkce.
Kdyz pripojite proud, pak v nejjednodusim priblizeni, to bude jednotkovy
skok, jehoz derivace neni nula, ale exponencialni funkce s nulou v
limite +nekonecno.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz