Porovnani RTOS?

milger milger na pobox.sk
Úterý Únor 21 11:58:32 CET 2012

Podelim sa o skusenost.
Ja som isiel cestou najmensieho odporu t.j. nauceny na Keila od cias x51
s polovlasnym RTX som presiel zas na Keila s RTOS.
Mne sa nestalo ze by som niekedy potreboval viac ako 5-6 uloh naraz. To
aby sa nebodaj spustali dynamicky ak dobre pamatam iba v jednom projekte.
Nejake obmedzenia platia aj pre TCPIP. Nie je to ten "konfort"
programovania ako PC.
Ale faktom je ze aj jednoduchy RTOS mi pracu hodne ulahcuje /teda mne
konkretne/ a nechyba mi aby bol prilis vysperkovany.
Faktom ale je aj to ze najzlozitejsia aplikacia mala okolo 200kB a
obsluhovala 240x128 monochromaticky graficky displej, 3xUART a zo 20
tlacidiel. Takze nic zlozite.

Milan