Re: Pretaveni BGA NVidia v notebooku HP?

JB asrock70 na seznam.cz
Úterý Únor 21 10:03:45 CET 2012

To vsechny plastove konektory na desce vydrzeli 6minut peceni na 220C?

Ja zatim dosel k tomuto postupu.
- ve dvou alobalech vystrihnu duru mirne vetsi nez IC.
- desku posadim na spodni predehrev a z vychladneho najedu na 125C
- na 125C vydrzim 90s
- zacnu foukat hrokovzduchem, jen ruckou bez "hrotu" na 185C 120s
- prepnu rucku na 225C a budu fukat 60s
- vse odstavim a pockam az to vychladne ~10min

Flux.
Zasadni problem je, ze je cely IC "oblepen" tmave cervenym cimsi nejspise lepislo fixujici IC, za pokojove teploty tvrde jak kamen, z jedne strany je pravda cca 10mm mezera.
Pokud pouzit flux musi to byt neco hodne tekuteho co pod cely IC pujde nalit z jedne stany onou 10mm dirkou, ale i tak se mojim, aby tlak fluxu IC spise nezvedal az se zacne aktivovat.

Mam tu RMA-223 http://www.amtechinc.com/pdf/RMA-223%20Rev%200510.pdf
zajimave ac jde porado stejne tavidlo od stejneho vyrobce tak mam nekolik tub a nektere jsou velmi tmave hnede a jine velmi svetle medove az bezbarve.
Pak klasickou kalafunu v lihu, nasleduje  MRL468 a blize nespecifikovane cosi co vypada jak pruhledna vazelina.
Co pouzit nebo nepouzit nic?

Jirka