Porovnani RTOS?

Milan simko666 na gmail.com
Pondělí Únor 20 20:47:18 CET 2012

Toto porovnanie by bolo zaujimave. Ono asi bude najlepsie prestudovat manualy ku kazdemu a zistit si tam veci, ktore Vas zaujimaju.
Hlavne rozdiely budu hlavne v cene, portovani na dany procesor a roznymi certifikatmi. Prakticky by sa mala dat vacsina veci urobit v kazdom.
ucos II ma len 64 taskov a nepodporuje round-robin scheduling, ale na STM32F1 bezi pekne a nejako mi to obmedzenie nevadi. RTX je relativne lacny a zaintegrvany do keilu, co moze niekomu vyhovovat...

Milan