Pretaveni BGA NVidia v notebooku HP?

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pondělí Únor 20 19:18:00 CET 2012

Jde především o to, při nahřívání BGA nepoškodit ostatní součástky(během
operace nesmí nic rušit) a Neposunout pouzdro z polohy.
Kdysi se mi podařilo:
v silném alobalu díra pro obvod, horkovzduška s malou tryskou a
regulacía špendlík. Hrotem špendlíku opatrně, zcela kolmo, uprostřed
obvodu pouzdro přitlačit k PCB a opatrně prohřát. Nemusím ale dodávat,
že je to riskantní operace.
S pozdravem,
Miloš Dašek