Re: Pretaveni BGA NVidia v notebooku HP?

JB asrock70 na seznam.cz
Pondělí Únor 20 19:05:32 CET 2012

Problem se projevi hned po zapnuti , treba v BIOSU, tedy, neni problem s prehrivanim. i kdyz zavadu mohlo prehrivani zpusobit, to nevyluciji i kdyz chlazeni rozhodne neni odflaknute, masivni med, headpipe a slusny chadic s vetrakem.
Ja to uz kuchnul nebylo jine moznosti, deska vypreparovana.
J.