Re: Pretaveni BGA NVidia v notebooku HP?

Vojtěch Bubník bubnikv na seznam.cz
Pondělí Únor 20 18:54:18 CET 2012

> Na jednom z notebooku HP Pavilion DV9000 zacla blbnout grafika nVidia GeForce Go
> 7600, na monitoru se zobrazuje nahodny barevny "bordel", je to u techto
> neotebooku kalasicka zavada zpusobena nejspise blbe pripajenymi BGA grafickymi
> chipy Nvidia.

Teď nejsem doma, ale ženy asi 4 roky starý notebook HP Pavilion pochází ze serie, kde byl neskutečný problém s chlazením procesoru a čipu videokarty. Diagnostický software hlásí snad okolo 70 stupňů na grafické kartě.

Podle čtení na internetu to v extremních případech dopadá přesně tak jak popisujete, odletuje se či odejde procesor na grafické kartě. Přetavení občas pomůže, ale systemové řešení je dát si práci s usazením chladičů na procesorech, nanesení teplovodné pasty, možná i přidání kousku distančního hliníku. Na youtube najdete instruktážní videa.

Ženy laptop jsem zatím i přez problémy s přehříváním nekuchnul. Je na konci svého života, tak mu ho nechci svojí nešikovností zkrátit.

Vojta Bubník