MCU + RTC + Bootloader pro Self ICP

Jan Kral kral na fortech.cz
Pondělí Únor 20 18:35:17 CET 2012

Co se zkusit podivat po nejakych 32bit ARMech, ted koukam napr. na LM3S1911, ma to HW real time, 2xi2c, self programming je myslim naprosto bezny u kazdeho takovehoto uP, cena cca 150Kc u nejdrazsiho z dodavatelu Farnellu. Nezanedbatelnou vyhodou techto uP je taky to, ze maji vsechny povetsinou stejne rozlozene vyvody, takze kdyz jeden nestaci, tak pouziju vyssi radu, apod. Navic v porovnani s nejakymi 8 bit atmely je cena jen o malo vyssi.

S pozdravem JK