MCU + RTC + Bootloader pro Self ICP

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pondělí Únor 20 14:10:12 CET 2012

On Mon, Feb 20, 2012 at 01:45:48PM +0100, Hfmcons wrote:
> Tak to je problém. Předpokládám, že u PICů konkrétně třeba
> PIC24FJ128GP306 se stačí postarat o Pin pro zálohování RTC a hodiny by
> měly běžet téměř za všech okolností. U Atmelu je třeba držet
> celý MCU trvale pod proudem, pro funkčnost RTC?
> S pozdravem,
> Miloš Dašek

U AVR je prinejmensim ten problem, ze ty nozicky funguji jako "RTC",
jenom pokud je k tomu takto program nastavi. Dokud to aplikace neudela,
tak je nozicka obycejne GPIO a timer uvnitr nema z ceho brat hodinovy
signal... (Nicmene, pokud me pamet nesali, tak ani specialni napajeni
pro tento timer AVRka nemaji...)

P.T.