MCU + RTC + Bootloader pro Self ICP

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pondělí Únor 20 13:25:08 CET 2012

Hmm, vypadá to, že ani jeden MCU vhodný pro Launchpad nemá HW RTC, málem
jsem takovou hroznou tmu na konci světle vypadajícího tunelu oplakal :-))
Začínám se dívat po Arduinu, byl by tip na základní modul za dobrou
cenu. Na eBayi by, pokud jsem něco nepřehlédl, bylo vhodné asi toto
http://www.ebay.com/itm/Arduino-Nano-3-0-Atmel-ATmega328-Mini-USB-Board-USB-Cable-/220913765620?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item336f7c8cf4

S pozdravem,
Miloš Dašek