MCU + RTC + Bootloader pro Self ICP

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pondělí Únor 20 11:25:31 CET 2012

Už jsem ty Atmel stránky zkrotil, nevím sice proč je potřeba při
parametrickém vyhledávání ještě extra odškrtnout nežádoucí, ale to je jedno.
U Atmel mi to vychází na něco z rodin ATmega88 nebo 168. U MC se mi zdá
situace trochu složitější, vychází mi něco z rodiny 18F, ale fičuru pro
přímé měření teploty přes ADC, která by se hodila, jako má Atmel nenacházím.
Otázka je, který zvolit z hlediska rychlosti vývoje samotného hardwaru
včetně BL(že taková otázka je závislá na celé řadě dalších okolností vím
:-)), ale nejde mi o žádný detailní rozbor problematiky, spíš o
subjektivní pohled.
S pozdravem,
Miloš Dašek