Gelovky 12V - zrejme slusne

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Neděle Únor 19 19:38:18 CET 2012

No ja UPSky Eaton (obchodne znacka Powerware) povazuju za jedny z
nejlepsich co se tyka starani se o baterie.

Postupne jsem k tomu dosel - mam tu jak line-interactive 5115 tak
onlinovky 9120 - v obou vydrzi i levne noname baterie kolem 5 let.

Ten postup nabijeni je jeste navic docela vymazleny v tom, ze se snazi
vybalancovat baterie.

S pozdravem
Radek Vicek