MCU 89C4051 a používání přerušení

Jaroslav Rychtařík jardarik na gmail.com
Neděle Únor 19 11:09:38 CET 2012

Mám ještě podezření na přetékající zásobník, neb program přerostl do
neplánovaných rozměrů a obsahuje spoustu globálních proměnných  +
jednotlivé funkce mají další svoje lokální proměnné + vyvolané funkce
přerušením také něco spolknou.  Nevím překladač žádnou chybu nehlásí. Je
otázkou jestli je schopnej  rozpoznat potenciální nebezpečí, když neví
kdy přerušení bude vyvoláno, respektive jestli si hlídá nejhorší možný
případ.
J.