Re: STM32F10x GetCounter()

JB asrock70 na seznam.cz
Sobota Únor 18 22:49:14 CET 2012

Omlouvam se asi nemam svuj den, chtel jsme rici, ze si tim byt jist nemuzete a musite pripadny overflow resit ve svem programu.
Byl jsem na seminari o sw a hw pro kriticke aplikace a toto bylo uvadeno jako priklad proc maji tyto procesory problem se ziskanim nejake IEC certifikace a ano stravne reseni pro kriticke aplikace je preneseni celeho 32 bit registru do dvou temp registru v jeden a ten samy tik hodin.

J.