OT: pripomenuti - nafta do generatoru

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Únor 18 17:30:11 CET 2012

Dostal jsem zajímavou informaci ohledně biosraček, ČEPRO má měsíční kvótu,
kterou musí splnit, takže se může stát a prý se každý měsíc stává, že se
prodává palivo bez biosraček, protože kvóta byla naplněna. Říkal mně to
pumpař a pak mně to potvrdil ještě jeden člověk. Bohužel nikdo nevěděl, kdy
tam to svinstvo není, osobně bych předpokládal někdy ke konci měsíce.
Možná je to jenom placebo efekt, ale někdy se mně opravdu zdá, že se auto po
natankování chová trošku jinak.