Kusove dostupny Ethernet PHY modul

j s jarin.hw na gmail.com
Sobota Únor 18 14:23:23 CET 2012

Prednedavnom som riesil Digikey, vdaka konferencii som dostal tip na
slovensku firmu Dialogue, ktoru vlastne uz davno poznam, lebo v praci
cez nu berieme veci z Farnellu (bez 25USD prirazky za veci z US
skladu).
Tak som cez nich nakupil par veci z Digikey s postovnym par zlatiek,
cenovy rozdiel medzi cenou v USD a EUR bol velmi mierny, takze som
spokojny.

Pokial potrebujete par kusov na vzorky, tak je to akceptovatelne,
pokial sa obvod osvedci, tak si nakupite cele vrece obvodov od ineho
distributora, ktory Vam da lepsiu cenu. Snad to nebudete od nejakeho
Farnella alebo DigiKey nakupovat naveky, nie?

J.S.