MCU 89C4051 a používání přerušení

Jaroslav Rychtařík jardarik na gmail.com
Sobota Únor 18 13:09:02 CET 2012

Zdravím.

Vrátil jsem se k jednomu starému projektu s 89c2051, abych si ho trochu
vylepšil. Program se vyšplhal přes 2,5 kb proto jsem vyměnil švába za
89c4051 se 4kb. Používám přerušení od časovače a ser. portu. Chová se to
divně, respektive při vyvolání přerušení od seriového portu dojde k
rozsypání celého programu. Pomocí aktivity led, která překlápí  jednou
za celou smyčku programu vidím nějaké problémy, kdy LED změní rychlost
blikání nebo bliká náhodně.

Někde jsem četl, že s přerušením lze kvůli omezené délce skoku programu,
využívat pouze programy do 2048b je to pravda ?

Lze to nějak obejít? Například za cenu, že se sem tam přerušení nevyvolá?

Díky. Jarda R.