OT: pripomenuti - nafta do generatoru

Sobota Únor 18 07:24:13 CET 2012

Asi mysleno bez bios.acek...
Jak je to s tim petrolejem, mazivosti, common rail a VIF?
VIF vsichni lejou jak o zivot, ale co to vlastne obsahuje? Petrolej malo
maze, to je jasne, jen mi neni jasne kdyz zase bioslozky maji mit
mazivost lepsi nez nafta, tak zda pridani par (desitek?) procent bezneho
petroleje neco ohrozi. A jestli zvysi podstatne mrazuvzdornost. A pak,
cim pripadne mazivost zvysovat celorocne (krome predrazeneho VIF)
Na vysokotlakem cerpadle se asi odiraji hlavne plochy mezi vackami a
pistky, predpokladam, vstriky se asi neopotrebujou nizkou mazivosti
(aspon pri zkoumani konstrukce vstriku se mi nezdalo, ze by neco bylo
opotrebeno a mohlo se vubec opotrebit) spis se ucpou sponama z cerpadla
(i kdyz zrovna z vacek by to melo jit prepadem do nadrze, maximalne
ucpat solenoid regulatoru tlaku)
Na te fotce zmrzlych  sklenic od okurek, co obehla internet, vypada, ze
Lukoil a Benzina bude ta arkticka nafta, ne? Namodraly vzhled, zadny
zakal...