[OT] Znaceni procesoru intel pentium

Snehulak snehulak na gmail.com
Pátek Únor 17 18:53:25 CET 2012

Kdyby jen to , ale do te patice jde dat intel celeron, nebo intel celeron D
. Kdyz se podivate na wikipedii tak ten prvni celeron jde do frekvence
3.6ghz to je ten pozustatek slepe vetve pentium 4 , kdezto ten celeron ,
ktery byl jen do 2.4ghz uz byl ten vykonny z pentia M . Paradoxne tady asi
plati, ze cim nizsi ta max frekvence tim bylo to cpu vykonnejsi , nebo spis
melo lepsi architekturu.

http://en.wikipedia.org/wiki/LGA_775

snehulak